.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام آیت الله طبرسی به نهمین یادواره شهدای عشرستاق ساری

نهمین یادواره شهدای عشرستاق شهرستان ساری با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و امت شهیدپرور برگزار می شود.

به همین منظور حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت این یادواره پیامی را صادر کردند.

متن پیام که یک نسخه از آن به دفتر شمال نیوز ارسال شده است به شرح ذیل است:

بسم رب الاشهدا و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهدا بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی جامعه و نیز معتبرترین پشتوانه حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی اند که بیشترین سهم تحقق و استمرار نظام ولائی و حاکمیت ولایت فقیه مطلقه را عهده دار بوده و تا همیشه تاریخ نیز مولد قوی ترین انگیزه های الهی در استمرار دفاع از اندیشه ها و حاکمیت دینی در ایاران اسلامی اند.

تردیدی وجود ندارد که شهدای عزیز ما در قیام خونین خویش پیام سرخی را نیز بعهده ما نهاده اند تا با احساس مسئولیت زینبی بر یاری حسین زمان شتافته و کربلا و عاشورا را از قید مکان و زمان رهانیده و زندگی خویش را تابلوی تمام نمای اسلام ناب محمدی (ص) نماییم و با درک درست قرآن مجید صراط مستقیم خود را یافته و دنیا را مزرعه قیامت خود قرار داده و از آن محصول بهشت برین درو نماییم.

شهدایی که نظرگاهشان وجه الله و عند ربهم یرزقونند و فضای عرفانی جامعه ما مرهون دم مسیحایی انان است این تبرک و تقدس از حسن تبعیت و دلدادگی به مقام ولایت به آنان عنایت گردیده و خلوص هر فصل عروج آنان تا ملکوت اعلی بود و می توان با تمتع از الگوی دست یافتنی این مرغان هوایی باز هم در باغ شهادت را باز نگهداشت و معراج را در عروجی خونین تجربه کرد. شهدا علاوه بر آنکه به خاک پاک نهاده شدند یا نشوند باید به دلهای پاک سپرده شوند تا در متن زندگی ما جریان یابند و لحظه ای از آنان غافل نمانیم. فلذا توصیه موکد این پدر پیر به نوجوانان و جوانان که امروز پای در رکاب سرخ جامگان کربلائیان و عاشورائیان ما می نهند این است که در این یادواره ها از شور نام و یاد شهدا به شعور مرام و عقاید آنان تعالی یافته و شداپردازی و شهداشناسی را در دستور کار خویش قرار داده و بگونه ای زندگی کنند که آنها زیستند و زمانی که لازم شد همانند آنها پرواز را تجربه کنند.

امیدوارم که مطالعه وصیت نامه، زندگی نامه ها و خاطرات شهدا مقدمه تعالی اخلاق و معارف دینی آحاد نوجوانان و جوانان ما محسوب شده و جامعه ما از این سرمایه گرانسنگ الهی، سعادت و سلامت دینی خویش را ضمانت نماید.

خداوند بزرگ اعتلای هر چه بیشتر مقام رفیع شهدای عزیز و امام شهیدان را مسئلت داشته و طول عمر با عزت را برای رهبر فرزانه مان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی را آرزومندیم.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته
نورالله طبرسی
نماینده ولی فقیه در مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.